torsdag 23 februari 2012

Dimmigt värre

Jahopp! Börjar tröttna på denna sjukskrivning nu...måste få träna!!! Det såg så roligt och svettigt ut igår när de andra spelade badminton. Bror min kom verkligen på att!
Jag måste erkänna att jag är lite rädd för Calles smashar nu, märkte det igår när jag värmde upp honom lite. Innan hade jag ju aldrig tänkt på att jag kan få bollen i ögat och det är inte så att jag igår trodde att det skulle hända igen utan jag märkte bara en reflex jag inte haft tidigare. Ryggade tillbaka och kände en rädsla/rysning i ryggen, inge bra. Tänk om det varit en av Calles smashar jag fått i ögat och inte Marias!!?? Då hade jag definitivt varit blind ;)
Nu håller vi tummarna för positivt besked imån hos "farbror Doktorn", jo för denna gången blir det en farbror, sist var det "tant/(fru?) Doktorn".

2 kommentarer:

Anonym sa...

test

SBA sa...

du får spela med skyddsglasögon!