onsdag 29 februari 2012

Dingo på Blingo

Ikväll har det varit Blingo hos syster, himla fina ekologiska kläder för främst barn men även lite dam.
Det var ett gäng mammor och massa söta barn, jag var som vanligt lekledare/barnvakt och hade jättekul! Kolla och inspireras !!!! Det finns mjukisar som jag vill ha, måste bara spara lite pengar först..Och ett asfint linne..hm..

Dagen i övrigt då? Mister som sagt (se tidigare inlägg) sen jobb som gav huvudvärk, nästan som migrän, och nu kom jag precis hem från syster. Måste hoppa i säng snart så jag är pigg imån.
Tydligen är det svårt att lämna en kommentar på min blogg?? Har kollat inställningar och det är inställt på att vem som helst får kommentera? Borde ju funka då lix.. Om du läser detta, kan du inte testa att lämna en kommentar? Please :)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej hopp gummisnopp

Emma sa...

Här kommer en kommentar från kusin vitamin !!!

Emelie sa...

tack till er! det funkar ju!