måndag 13 februari 2012

Work out

Är så himla nöjd med att jag verkligen kommit igång med min träning, det var iof ett bra tag sedan men ändå. Jag tränar runt 5 dagar i veckan och då blir det gym, simning eller badminton, saknar mina gympapass lite så den biten får jag väl ta tag i snart den oxå :) Finns ju så mkt guttig musik nu som jag vill använda!!
Idag blev det mest kondition så jag svettades en hel del, fan så gött! Hittade min gamla mp3 härom dagen så jag bad fina Alma att ladda den med musik hon antingen förknippar med mig eller som hon själv tränar till. Det blev lite av varje, både bra och lite sämre som typ Kelly Clarkson..men men. Himla kul att göra så tycker jag, mixa lite musik till varandra så det ska jag nog be någon annan göra åt mig nästa gång!
Nu ska jag dricka upp mitt te ur min otroligt fina tekopp sen blir det sängen.
I morgon blir det hundgåing med 2st Annor och ett gäng skithundar :) Mimosa får stanna hemma så tar jag med mig Sookie tror jag.
Mimosa och Sookie i höstas <3

                     






Inga kommentarer: