måndag 19 mars 2012

Bloggen fixad!

Vad tycker ni om min bloggs nya utseende? :) Jag är sååå nöjd! Tack snälla Calle för all hjälp och tack Anna och Pälso oxå för mysigt sällskap! Vi har haft mysmåndag här hemma och ätit middag och mumsig efterrätt :) Samtalat och myst!
Jag har precis varit ute på sista kvällsrundan och tänkte nu inviga min "nya" blogg :)

Idag har varit en himla bra dag! Jag hade massor att göra på jobbet och det är så himla roligt! Man känner att man gör nytta och jag lär mig nya saker hela tiden, blir säkrare på det jag gör.
Jag trivs så himla bra på mitt jobb och hoppas verkligen att jag kan bli kvar där länge.
Håll nu tummarna för att marknaden vänder, att det blir lättare för unga att ta lån och att varje jävel vill sälja och köpa hus, bostadsrätter eller tomter! Vem vet, jag kanske utbildar mig till mäklare? Just nu är jag nöjd med assistentyrket, känns säkrare med tanke på att mäklare som oftast lever på provision, säljer de inte så tjänar de inte några pengar heller. Det perfekta vore att jobba som mäklarassistent samtidigt som man utbildar sig till mäklare på distans.. Den som lever får se helt enkelt!

Snart är det fredag och återbesök hos Ögon i Kalmar. Känner mig pep! Känner att jag kommer vara glad när jag går därifrån!
Om min känsla stämmer så vet ni vart ni hittar mig lördag och söndag- BORGHOLMS BADHUS!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.
Så himla fin den blev, det var väl lätt som en plätt för Calle?
Pöss/Mamman

Emma sa...

Jättefin design :) det blir ju mer personligt när man får pigga upp headern med lite bilder :)