fredag 30 mars 2012

Event och Boxning!

Då var snart denna dag över och den har varit jättebra!
Det var himla kul och trevligt (gott) på Köpstaden med jobbet idag :) Vi bjöd som sagt på ostkaka och delade ut blommor till de som var med och tävlade i vår lilla tävling. Det blev mycket prat, skratt och ostkaka ;) Jag gillar sådana event!

Här höll vi till! På Torget i Köpstaden :)

Jag skulle vilja ha en sån här cykel


Eventet var slut vid kl 18 men jag och min kollega åkte strax innan halv för att hinna med lite småärenden på vägen hem plus att jag ville hinna till boxningen som började kl 18.
Jag hann! Kul var det och idag behövde jag inte spy.. ;) Känner att detta kan verkligen vara en träningsform för mig så nu blir det boxning måndagar och fredagar. Simning och gym får bli tisdagar, onsdagar och kanske torsdagar, får se. Någon vilodag måste man ha oxå, får se om det blir under helgen eller just det! Tisdagar blir det ju för då har jag ju gåing med Sookie :)
Här bjuds det på en bild från träningen där ett äktapar försökte döda varandra ;) hehe


Inga kommentarer: