fredag 30 mars 2012

InkaPinka

Fredag och massor av skoj på agendan! Först jobb och idag ska vi ner till Köpstaden på ett litet event i några timmar. Vi kommer ha med bilder och info på våra objekt, bjuda på ostkaka, dela ut lite blommor och erbjuda chans till vinstlott i form av presentkort på Köpstaden :) Vi ska visa upp oss lite helt enkelt!
Vore kul om ni kikade förbi! Vi är där mellan 15-17.30.
Efter det är det dags för rond 2 i boxningen ;) Japp, tänkte träna idag igen för att sen bestämma mig för om jag ska fortsätta eller inte.
Kvällen bjuder på Let´s dance och mys hemma tror jag. Måste vara hemma med lilla InkaPinka känner jag för hon är ensam hela dagarna.. Och ja..katter är ensamdjur bla bla bla.. Bullshit! Inka är den mest sociala katt jag träffat och blir alltid överlycklig när vi kommer hem, möter oss antingen vid dörren eller så sitter hon på spisen och piper. Just nu leker hon med mina små påskkycklingar hon bestämt ska ta upp ur min skål, buse. Hon vill alltid vara med, sitter vi i soffan vill hon vara med, är vi ute i köket är hon där, om jag är inne i badrummet kommer hon dit och stryker sig mot mina ben och när vi ska sova kommer hon oxå och kryper ner. Ensamdjur, jovisst klarar hon sig själv men trivs bäst i vårt sällskap :)


Inga kommentarer: