torsdag 22 mars 2012

Några Tips!!

Lyssnade ni på Bolywool som jag tipsade om i förra inlägget? Det är min vän Calle som bland mycket annat sjunger, Calle som hjälpte mig att göra bloggen så himla fin :)En väldigt musikalisk ung man och ett mycket bra band! Om inte, gört! Ni hittar deras nya skiva Isles på spotify.

Idag sken solen hela dagen, underbart varmt och härligt! Man blir på så glatt humör! Efter jobbet på SF idag skulle jag egentligen hjälpt till på E&W hela kvällen men jag gjorde det lite fort mellan 17-18 ist. Jag hann piffa till lite och hjälpa fina Bodil :) Vi var båda rätt så trötta så vi gör vår helomstyling av butiken nästa vecka eller nåt ist. Eftersom jag skulle bjuda på några tips måste jag tipsa er att kika in hos Bodil på Esters och Williams, sååå mycket fint har kommit in! I vår är det mkt mintfärger som gäller och det syns hos henne vill jag lova! Only har massa söta toppar, skjortor och linnen i bland annat den härliga mintgröna vårfärgen :) Mixa tillsammans med ett par bubbelgumsrosa jeans och ett par ljusgula gympadojjor och du är helrätt! Det tänker iaf jag!

Ett annat tips jag snott från min kära syster är SALTVATTNET!! Ni vet väl alla hur ens hy oftast blir mycket bättre under sommaren? Det är ju solen och allt bad i saltvatten som hjälper till med det. Så nu blandar jag lite vanligt kranvatten och massa salt i ett glas varje kväll (rör som attan) och duttar sedan på, med hjälp av en pad, på problemområden i ansiktet. På tre dagar har det gjort jättestor skillnad!! Galet!? Jag har haft lite knotter och någon finne här och där ett tag nu men mycket av det är väck! Gött Så tips till er, billigt och bra, lättfixat oxå! Nu ska jag hejja på Biggest Looser tänkte jag, imån in till Ögon i Kalmar.. Hoppas, hoppas...!!
Här kommer några bilder jag tog uppe vid slottet i morse







1 kommentar:

Lillan sa...

Åh! Det där med saltvatten ska jag testa!! :D Tack för tipset! Inget annat verkar ju hjälpa, varesig man betalar 20kr på HM eller 1000kr för dyr Decleor. :/ Men saltvatten har man ju mitt framför näsan. :D