fredag 23 mars 2012

Nya träningsskorna!

Fredag och lycklig! Var och tränade ikväll men började försiktigt klok som jag är ;)
Körde 20 minuters kondition som uppvärmning sen 20 minuter på mage, det fick räcka! Det är ju trots allt fredag och mys med mina flickor :)
Var ju inne hos Ögon idag och fick det glädjande beskedet att jag nu äntligen kan återgå till det vanliga, alltså träna! Min kära far ville som sagt ge mig ett par nya träningsskor och sagt och gjort, svarta Adidas med lite rosa inslag, me like! De kändes bra tycker jag, lätta och stötdämpande.
Mötet hos läkaren gick väldigt fort så vi tog en liten mysfika på Holmgrens innan affärerna öppnade, gud va mycket gott det finns där..farligt..

I morgon tidigt ska jag promenera ut till Ida i Köpingsvik, vi tänkte ta klinten med hundarna sen kanske en liten fika (kaffe) på det. Trevlans! Sen blir det gymmet igen, såklart ;)

Trots 5v har jag inte förfallit totalt iaf :) Inte så mkt muskler kvar dock..

Svitt blev jag iaf

Nya pjucken!! Tack papi <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Gomorron
"Svitt o fit" är du allt!
Så himla skönt att du äntligen kan börja leva normalt igen. Pöss/Mami