lördag 24 mars 2012

Tranan och sommartid!

Hur har er lördag varit? Min har varit helt fantastisk!
Förmiddagsfika med Ida, en tur i bilen till Stacketorp för att lämna Manne på kalas ( gud vilket ställe de hade!!) och sen en lång och härlig promenad i stekande sol med två blondiner, en brunett och en Mannen :) Lite sen lunch på det och sen grillat med familjen! Hann inte med någon träning på gymmet denna soliga dag, kanske imån.

I natt ställer vi om klockan till sommartid, tjohoo!
Plus att när jag kom hem idag hittade jag ett ägg i min gummistövel?! Tranan hade kommit några timmar tidigt i år, hen hade väl mycket att göra helt enkelt! Överraskad och glad blev jag!

Tack snälla tranan!

Mys nere vi stranden

Härliga, vackra utsikt!

Favvogodis!

Jag hade glömt lägga fram en mössa men tranan var påhittig

Mannen stilig som få ;)

Inga kommentarer: