lördag 21 april 2012

Babylycka

En av mina allra finaste väninnor har fått en liten Hilmar <3 Längtar efter att få se första bilden och hoppas snart få klämma och pussa lite <3 Grattis till er lilla familj! Älskar er!!

Annars idag har jag umgåtts med nära och kära mest. Morgondisco med Silje och lite kaffe på det, sen frukost hos mor och lite mer kaffe :) Eftermiddagen bjöd på lite kännabebissparkar, blåbärspaj och mera kaffe hos kusinen, efter det en snabbkaffe hos Ida och nu hemma från syster där jag fick grillat (å kaffe..) Har nu plockat lite här hemma inför morgondagen, nu ska jag krypa ner i soffan.

Är lite depp.. För mycket bebis för mig idag :(
Är inte missunnsam alls, självklart inte! bara avundsjuk och ledsen för att jag nog aldrig kommer få några egna...

Kommer sluta länka till facebook nu så till er som gillar att läsa min blogg, lägg adressen på minnet och klicka in :)

Inga kommentarer: