lördag 14 april 2012

Grillat!

Dags för grillning!! Hela familjen, nästan, är samlad hos syster och grillen är tänd, ugnen är på, salladen hackad och jag är på superbra humör! Underbart!
Vaknade tidigt i morse av att solen värmde min näsa, redan kvart över 8 hoppade jag upp pigg som en lärka ;)
Promenerade bort till bror med familj, lite kaffe sen promenad vidare till syster med familj, där blev det frukost! Eftermiddagen har spenderats ute hos mamma i solen, med Ida, Winnah, Oliver och Mannen :) Miwa och Algot kom även dit på cykel för en snabbvisit.
Oliver och Lova är så söta ihop <3 De leker så bra och ser nästan ut som syskon, galet lika!? Jag säger som Ida, -Vem har vänstrat?? ;) Hon eller mamma? ;) Haha!
Jag har även hunnit med en härlig promenad i vårsolen (som äntligen är tillbaka).
Nu blir det mat, mys och senare en tur till Persnäs för att hämta brorsan som är där på "träningsläger"..
Persnäs slog för övrigt IFK Borgholm med 5-0 idag!! Hahaha!! Kan ni ha! Underskatta inte Persnäsgänget nu när Papsen och Daniel är tränare.
Ha en fin kväll alla!! Pöss

Inga kommentarer: