söndag 22 april 2012

Hejdå Bhlm, Hej Köpingsvik!

Så var det snart måndag igen, tiden går för fort.
Idag har jag haft en person på besök för att kika på min lägenhet. Hen ska jobba som läkare på vårdcentralen här i Borgholm och vill testa att bo här ett tag innan hen ev flyttar hit. I 6 månader kommer jag hyra ut min lägenhet i andra hand, kan ev bli lite längre och det känns så himla bra! Hen var supertrevlig och verkade riktigt "ordentlig" och pålitlig :) Jag kommer inte tjäna några pengar på det utan endast spara hyran så att säga. Nu har jag ett ypperligt tillfälle att se om jag kommer sakna lägenheten eller om jag gör rätt i att leta efter annat? Jag vill så gärna ha ett litet hus att hyra, gärna med en liten trädgård till flickorna.
I sommar hittar ni mig på Hällstigen hemma hos morsan, jag kommer flytta in i deras stuga på gården som är som ett minihus med allt som behövs:) Från senast första juni till sista november iaf, om jag nu inte hittar mitt drömhus innan dess, hihi!
Perfekt i sommar, att kunna cykla till jobbet med flickorna i cykelkorgen :) Flickorna kommer även kunna vara hemma med sin mormor en hel del när hon har semester och bara gutta sig :)
Åh!! Detta känns så jävla bra!!

Inga kommentarer: