fredag 20 april 2012

Rainy Friday

God morgon på er! Härliga regniga dag idag, eller hur!? Perfekt dag för fredagsmys! Man kan kura ner sig med massa gott i soffan, kolla let´s dance, New Girl och sen kanske en film :) Man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte gör något vettigt efter jobbet, bara hemåt och dega :)
Men inte jag! Nope för ikväll är det boxning och jag hoppas att få med mig några nyförvärv, håller tummarna för att de inte bangar i sista sekund.
Igår var jag och Ida på gymet och förbrände fett ;) Vi körde mest på maskinerna crosstrainer, bandet och cykel. Sen bastade vi, dock i en ljummen bastu?? Mycket konstigt? Verkade som att den var avstängd och höll på att gå ner i temperatur. Det var öppet till kl 21 med redan vid 20 var den fesvarm..?? Men vi satt där rätt länge så man blev rätt varm och svettig ändå. Sen höll vi på att bli utdammsugade redan när vi kom. Vi stod och bytte om (kl var strax efter 18) och pratade i omklädningsrummet när en i personalen kom och dammsög. Hen körde på för fullt, jag och Ida kunde knappt höra varandra, men hen hade inte en tanke på det. Dammsugaren flög fram mellan våra fötter och väskor och inte ens ett- Ursäkta men kan jag bara få dammsuga av det här lite fort för jag hinner inte sen..? eller vad nu anledningen kunde ha varit. Kunde hen inte väntat 5 minuter eller så.. Mycket weird.
Men man kan väl irritera sig på mindre saker.. Ett stort I-landsproblem ;)

Nu ska jag jobba. Önskar er en härlig fredag!!

I see U ;)

Inga kommentarer: