tisdag 24 april 2012

Tankeställare

Så här har min dag sett ut idag.
Jobbet började som sagt med utbildning i KVS som var mycket intressant. Efter det gav jag mig iväg på en fotorunda i Borgholm, Hagaby och Stenninge. Gud så vackert det är på denna ö!!! Det visste jag självklart redan men har aldrig tidigare varit i Hagaby och vilken natur där var!! Vi har ett supersött fritidshus till salu där nämligen och eftersom det var strålande väder tyckte vi att jag kunde fixa lite nya utomhusbilder :) Var sedan även i Stenninge och på vägen tillbaka svängde jag in på Silverstrands lite fort och sa hej, pussade lite på Gucci oxå <3
Kvällen bjöd på gåing och Sookie var superduktig!! Idag hade jag med småbitar av falukorv ist för det vanliga godiset, kan ha varit en bidragande faktor?? ;)

Fick mig en tankeställare idag. För en del är livet så otroligt orättvist att man inte förstår vad de gjort för att förtjäna det..?? Så många som kämpar i motvind hela tiden..
Jag ska inte längre klaga på småsaker, jag har det väldigt bra egentligen.
Önskar en kunde hjälpa..
Massa kärlek, stöd och varma kramar till alla som just nu har det jobbigt. Till er som kämpar <3

Bilder från Hagaby idag


Inga kommentarer: