tisdag 29 maj 2012

Regn ute, sol inne

God förmiddag! Tog mig en välbehövlig sovmorgon denna dag, gick inte upp förrän halv 9. Träningen igår tog på mig känner jag, matt och har ont i kroppen, härligt! Idag får det därför bli vila.
Ikväll ska jag och flickorna på kalas för lilla Pälso som fyller 6 år, skruttan :) Undrar vad vi ska hitta på för något i present.. Någon som har något roligt förslag på vad man kan ge en liten snäcka som hon?

Imån blir det oxå kalas men då för fina Miwa :) Hennes presenter är redan fix så där kan jag slappna av ;)

Idag regnar det som sagt och är ganska så kallt men jag är glad ändå!
Kolla på denna bild, hur kan man inte vara glad när man har såna här goda fina!


Fina barn och Sookie som inte vill att matte ska lämna henne inne hos mormor <3

Inga kommentarer: