tisdag 19 juni 2012

Catch up

Haha, alltså gud så dålig jag blivit på att uppdatera! Har ju hänt massor och ingenting typ!
Mår himla bra och mycket pga att jag trivs på jobbet, har det bra i min lilla stuga och att jag träffat en otroligt fin pöjk! Vi har roligt tillsammans, han är fin på alla sätt, rolig, social, har egna intressen och verkar vara ett sånt där bra exemplar som jag trodde var slut för länge sen ;) Får hålla tummarna för att min magkänsla stämmer!

I lördags var det som sagt Tomta Cup och det blev verkligen roligt! Solen sken på oss och jag satt bara i en solstol med en öl eller cider i handen och njöt i flera timmar :) Medan pöjken spelade umgicks jag med Snucke, Miwa, Algot och massa andra. Sådana här tillställningar är ju askul!
Efterfesten var som sagt på Garaget (Lundgrens pizza) i nytt regi, himla trevligt! Blir nog bra när dom öppnar upp på riktigt, dit går jag fler gånger, absolut! Trots den sämsta pizzan ever så kommer jag hänga där en hel del tror jag, personalen var så himla trevliga och det väger tyngre. Helt ok priser i baren oxå måste jag säga!
Så himla tråkigt bara att polisen måste dyka upp såklart.. Här vågar någon satsa igen, renoverar och arangerar en privatfest och polisen ska se papper på "danstillstånd" och när dom inser att det är privatfest undrar dom vart gästlistan är.. Suck! Jag missade dock detta, eftersom jag antagligen dansade röven av mig på dansgolvet just då, och detta är vad jag hört i efterhand men blir man trött eller!!??
Jaja..kul hade vi iaf! Tummen upp för Linn i baren!

Nu är vi inne i midsommarveckan, helt galet! Jobbar fram till torsdag en ledig fredag-söndag. Fredag blir uppe på Målartorp med släkten och sen hemma hos mami med syskon och respektive. Mysigt ska det bli! Får se vad midsommardagen bjuder på, beror på hur min respektive jobbar :) Får jag bara vara med honom är jag himla nöjd ;)

Imån är det onsdag och "min" kära fotograf vill ta nya bilder efter jobbet. Blir att lägga en nice make-up och sätta sig i bilen in till Kalmar då! Hon har någon idé hon vill testa vid ett förfallet gammalt hus tydligen? Låter intressant.. Alltid kul att få snygga bilder på en själv sen ;) Ego som man är, hehe..

Lägger upp lite bilder senare ikväll när jag har tillgång till mammas dator! Köpte ju nya brillor igår oxå!! Äntligen kan jag vistas utomhus i solen utan att mitt öga värker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Najs! Allt verkar ju toppen! Tomta cup var jag själv på förrförra året. Mycket speciell, väldigt trevlig tillställning! Jag tror att du, trots polisbesöket, var på en lugnare efterfest än den jag hamnade på den gången! Segerpriset i tomta cup det året var nämligen 5 flaskor explorer..

Vi höres sznart! kram!/Hn

Emelie sa...

Haha! Så du var med i vinnarlaget alltså? ;) Najs!
Du skulle inte komma hem något i sommar hörde jag nåt om??
What!!??