fredag 15 juni 2012

Midsommardagen?

Fredag och studentfirande på schemat! Känner mig lite småstressad faktiskt, jobbar, ska fixa presenter (några till), hinna hem och svida om plus ta med mig flickorna så att hundvakten kan hämta dom strax efter 16 här på kontoret och sen skulle jag helst varit på studentkalaset kl 16 men jobbar till 17.. Puh!
Ikväll ska jag hämta mor i Löttorp men när det blir vet jag inte? Så om någon ska norrut ikväll eller vill söderut sent så kan man höra av sig! Ingen dricka för mig denna afton då iaf men desto mer imån är jag rädd för.. Tomta Cup ska vara rätt hårt har jag hört ? ;)

Igår var en bra dag! Var å kollade på fotboll nere på IP (förlust tyvärr..) med Ida, Emil och lite andra grabs. Fick veta att Emil anmält oss till en 30-årsfest i Juli, himlans skoj! Blir så glad <3 Å så ska han vara med hemma hos mami på midsommarafton, det gillas! Blir kul tror jag, det brukar det ju bli! Snucke, Halvor, Miwa, Sabba, mamma, Feffe å kanske några fler. Barnen å så Emil nu då!
Men vad händer midsommardagen då? Någon rolig tillställning någonstans?

Inga kommentarer: