tisdag 12 juni 2012

Muppnylle!!

Just när jag kände, åh så bra min hy har blivit!! så får jag väl jävelknotter i pannan och på tinningarna igen.. Blir galen!!! Nu hoppas jag att det är för att jag precis fått mens och att det därför snart ska vara borta igen men jag blir orolig.. "Mensfinnar" ok men knotter i hela nyllet?? Not okej!
Vill inte att det ska bli som förra sommaren när mitt ansikte var helt fucked up!! Eftersom jag mådde piss och varken åt eller drack som jag skulle så sa ju kroppen och magen ifrån och därav var mitt ansikte som en enda stor krater typ.. Askul.. Vägrar att det blir så nu så jag var på apoteket nyss och köpte Acnicyl, billigare variant av Basiron typ..? Nu tror jag ju inte att det är acne jag har men tänkte att det kanske fungerar ändå? (hoppas, hoppas!!) Annars får jag väl testa att inte använda TiKei på någon vecka eller så och se om det lugnar sig något. Vill inte tro att det är TiKei eftersom det verkligen inte innehåller något skit överhuvudtaget, det är ju till och med veganiskt lixom.. Sist jag fick så här tror jag var i samband med att mitt gamla mineralpuder från Forever tog slut och att jag fick mensen.. Måste va det!
Får iaf panik och tycker otroligt synd om mig själv!! ;) Nä men jag vet hur sånt här påverkar mitt humör, det blir det enda jag tänker på och jag känner mig äcklig och blir grinig.. I-landsproblem
Någon kanske har ett bra tips? Å säg nu inte att, det är säkert magen bla bla..äter du som du ska osv.. För nu kan jag inte skylla på det. Äter, tränar och trycker inte i mig massa skit hela tiden. Känner mig inte stressad heller så det är det inte. Det är helt enkelt min lott i livet, att ha knotternylle varje sommar!
Hyn brukar ju bli bättre av sol men inte mitt minsann. Nä jag ska bli fulare på sommaren när man vill sitta i solen och bara njuta och ha det bra..
Buhuu..buhuu..

Inga kommentarer: