fredag 8 juni 2012

P!nk

Helg!! Har verkligen sett fram emot denna helg! Händer kanske inte så mkt speciellt mer än lite grill, öl och fotboll i trevligt sällskap :) Fina grejer det!
Får se vad denna kväll bjuder på.. Antingen grill längre söderut eller så blir det Borgholm och ev Pubben eller varför inte hälsa på Sandra på Harrys! Spelar mig inte så stor roll, blir mys i vilket fall! Imån blir det Klinta iaf! Ska nog unna mig käk där oxå! Blev ju rik idag när skatten ramlade in..hehe
Detta betyder att jag hoppar boxningen ikväll, satsar på måndag ist ;) Hoppas frugan förlåter mig <3
Körde rätt bra på gymet igår ändå så för min del gör det inget att jag inte rör på fläsket idag, ev träna imån får se hur pigg jag är.
Gud va man har dansat till DENNA låt, blir lite partysugen enfs..

Inga kommentarer: