fredag 27 juli 2012

Att slippa bakfyllan

Idag tänker jag ladda inför kvällen hela dagen lång! Tänker dricka mkt vatten, äta ordentligt så jag orkar med hela natten lång ;) Eftersom jag ska jobba imån då (ingen som kunde byta..) så tänker jag även köpa något mot bakfylla, typ brustabletterna "bakis" eller "resorb"? Någon som har erfarenhet av någon av dessa?
Själv testade jag någon form av bakisbrustablett för flera år sedan i Byxelkrok. Dom skulle man först ta en innan man började dricka, sen när man kom hem på natten (då kanske ca 5 timmar högst efter första tabletten) och sen när man gick upp på morgonen. Eftersom jag tog första kanske kl 8 på kvällen och sen inte andra förrän kl 6-7 på morgonen när jag och brorsan vinglade hem från efterfesten så fungerade det inte så bra då. I tillägg ska jag säga att kl 9 var jag på jobbet i full gång med att baka inför dagens fikaförsäljning.. ;) Men då var en ung, det var tider det...;)
Bortsett från detta, om jag nu tar dessa när man ska ist så kanske det kan funka?
En vanlig huskur jag brukar köra på är ett glas med vatten och en jävla massa salt i (halvt glas högst!) innan jag lägger mig och sen en treo när jag går upp ;) En dusch på det, lite smink och något i magen sen är man i form, eller..?? Haha!

Inga kommentarer: