måndag 23 juli 2012

Gangnam Style!!!

Back at work! Ja nu var det måndag igen och sista veckan i juli, hur galet är inte det?! Sommaren har inte ens hunnit börja så är den slut.. Skulle önska att jag kunde åka på en sista minuten i Augusti, frågan är bara med vem? Får bli ett senare problem.

Hur var nu lördagen då? Rätt så skoj ändå fast inte så jag dog precis.. Satt hemma hos bror och drack lite vin innan jag begav mig till Harrys för att hälsa på i finaste Sandra! Där var det ett himla drag ändå men kände knappt en jävel? ;) Tre Drag hade sin sista spelning, kan ju ha varit därför det var ett sånt drag ;) haha! Boooring.. ;) Efter det mötte jag upp Manex på Pappa Blå, vi tog några drinkar å shots innan vi begav oss upp en våning för att hälsa på min nya kompis ;) En liten hårig sak som jag inte minns namnet på? Lägger upp bilder under dagen!
Senare blev det Strand och där var det mkt folk. En asdryg Magnus Uggla bland andra..fan ska aldrig mer försöka prata med tönten! Ska säga som föregående talare- Han får vara vilken jävla fågel han vill!
Blev rätt så susig ändå, helt bortkastat eftersom jag aldrig riktigt kom igång så där som jag hade hoppats..
Träffade några av dom jag hade hoppats på men saknade en del.. Det är ju en sak som suger när man bryter upp i ett förhållande.. Oftast förlorar man även hans polare som man haft så mkt kul med oxå.. Det gör mig irriterad! Jag har alltid kunnat vara med Paifen på deras tillställningar och haft så roligt men nu bara för att det sket sig mellan oss så känner jag att jag inte kan vara med längre.. Känns typ som att jag skulle göra att det blev konstig stämning eller så..döda partystämningen.. Fast det egentligen inte borde vara så för det är ju inte jag som har betett mig illa eller gjort bort mig. Jag har ju både min bror och pappa där plus massa andra fina vänner jag bryr mig om.. Nästa gång tänker jag därför visst vara med, varför ska jag behöva ändra på mig eller gå miste om saker?!

Igår var det söndag och jag skulle ha klämt på två bebisar, Victor och Malte, men det blev inget med det.. Hoppas kunna göra det någon dag i veckan nu ist!! Fina små barn <3

Men nu så! Ny vecka, nya tag!! På onsdag börjar boxningen igen så nu jävlar ska det bli ändring! Ikväll blir det städning av stugan och eventuellt en date med frugan, ska hinna med en långis med Laura någon kväll i veckan, en massa träning, ta hand om flickorna och sen blir det E-Type med syrran på fredag!!
We´re back in the loop and it´s time to move on!!!

KOLLA IN DENNA!!!!
Sydkoreas senaste stora hit!!! Gotta love it!!

Inga kommentarer: