fredag 6 juli 2012

Jobb å jobb

Har jobbat dubbelt även idag (igår på GT och SF) och känner mig helt klibbig just nu. Gud vilket ös det var på Esters och Williams idag! Riktigt shoppingväder ute! Var ju där mellan 12-15 som sagt och vi hade att göra hela tiden jag å sötNina. Massa nyheter har inkommit och ALLT ÄR JU SÅ FINT!! Tog ett assnyggt linne från Pulz och ett par nya highwaist-jeans från Pieces igår, ska ha det i helgen tänkte jag! Blir lite galej både ikväll och imån så då åker linnet på!

Här har jag linnet på!!
Imån fyller lilla Lova 9 år och så fyller Andreas Prins 30, det är mkt nu ;) Lovas present är redan fixad, det är värre med Andreas...!! Vad ger man honom lixom, känner honom knappt! Blir till att stressleta sen..
Har massa ärenden jag måste hinna innan allt stänger..

Ikväll sen blir det middag med darling och några bira, ska bli najs! Känner jag honom rätt, och hans vänner, så blir vi nog inte ensamma särskilt länge men det gör inget, hans polare är asbra! Fina bonnpöjkar de där ;)
Fast finast är Emil ;)

Inga kommentarer: