måndag 2 juli 2012

Soliga, glada måndag

Idag har det varit riktig sommarvärme!! Trodde för en stund att jag skulle dö ;). Jag fick inte så mkt sömn i natt eftersom min allra finaste och allra fullaste Emil ville bli hämtad i natt kl halv tre efter en blöt kväll på Strand och halva priset. Tur att han var ledig idag! Haha!! Han slocknade på två sekunder och sen snarkade han så jag trodde väggarna skulle rasa!! Men jag har varit pigg och glad idag iaf och hur kan man va annat när solen skiner :) Vissa dagar kan minsta lilla göra en lack som tusan medan andra dagar, som idag, kan ingenting göra en sur? Datorn har bråkat på jobbet även denna dag, lite sömn, ingen frukost, varmt och svettigt men jag har ett leende på läpparna :) Jag bor hemma i syrrans hus denna vecka och just nu ligger jag nysolariesolad i soffan med en kopp nybryggt kaffe. Farsan kommer snart förbi en sväng sen får det bli sängen så jag orkar upp tidigt med flickorna imån. Några bilder från dagen plus en på Algot jag ärligt snott från min farbror ;)

Inga kommentarer: