torsdag 5 juli 2012

Tjaba tjena hallå!!

5 Juli idag redan..?? Galet så fort tiden går! En får verkligen börja ta vara på tiden känner jag!
Hm.. Vad har jag då gjort denna vecka hittills..? Jobbat, jobbat å jobbat typ.
Igår jobbade jag lite halvdubbelt, eller nja iaf på två jobb. 9.30-12.00 på SF sen 12-19.30 på E&W.
Gud så kul det är att jobba där lite då och då, älskar att sälja! Bodil har fått in så mycket fint och jag hann inte testa ett enda plagg igår.. Full rulle hela dagen och var inte därifrån förrän kvart i åtta på kvällen.
Hon har så många olika märken nu och de flesta är nya för mig (måste nog plugga på;) St. Tropez, Stil, Pulz, Sisters Point, Culture, Selected Femme, Selected Homme, Only, Pieces och massa annat som jag glömmer just nu ;) Finns verkligen någonting för alla! På lördag jobbar jag där igen mellan 9.30-15, längtar!
Varje onsdag och lördag är jag nu där och jobbar och det vore superkul om ni kikade förbi!!
Kommer iof även att jobba där en stund imån, mellan 12-15 bara så Bodil kan göra lite ärenden.
Kul att jobba dubbelt!

Ikväll ska jag träffa frugan!! Kvällsfika (endast kaffe!!!) hos henne blir det efter jobb och lite solning.
Vi ses inte lika ofta nu förtiden, eller inte varje dag som det var innan iaf ;) , och det är helt å hållet mitt fel. Här går man och blir kär och då blir det så!!

Pöss!!

Inga kommentarer: