fredag 20 juli 2012

Walk Away

Idag skiner solen och då känns allt mycket lättare :) Ikväll blir det Eldkvarn med pappa, bror och Miwa uppe på slottet, ska bli nice! Eftersom jag ska upp tidigt imån å jobba har jag bestämt mig för att köra, lika bra det. Imån är det ju även ÖM-final som gäller, Paifen bara gick till final sådär lixom? Skoj!! Blir till att heja på grabbarna sen får en se vad kvällen bjuder på.. Antingen lite utgång eller så får det bli en hemmakväll med frugan <3

Tycker denna låt med September är himla fin faktiskt. Och nej..jag lyssnar inte på den hela dagarna å lipar ;) Lyssnade på hennes skiva i bilen å så kom denna å jag kom på hur fin den var. Jag kommer ju nämligen aldrig tröttna på låten Mikrofonkåt så den skivan spelas ofta i min bil plus att det finns en asbra annan låt på den skivan jag lyssnade massor på när jag var mitt argaste förra sommaren. Minns inte vad den heter men kan länka den senare idag :) Den börjar iaf med- I think I hate U, I really do!!
Hon kan hon den där Petra

Inga kommentarer: