torsdag 12 juli 2012

What to do

Attans! Nu känner jag att halsont börjar smyga sig på.. Helt slut i bollen och känner mig allmänt hängig.. :(
Emil har säkert smittat mig för han är dålig stackarn.. Vi måste ju vara friska på lördag då vi ska på dubbel 30-årsfest ju! Vi kommer åka dit hur eller hur men en har som roligast kry..
Det har kört ihop sig rätt ordentligt på lördag faktiskt. Jag jobbar 9.30-15.00 ev till 16 på E&W och Emil blev tvungen att jobba till ca 17.30 på lördag.. Festen börjar 18.00..hm..blir lite tight.. Men men, fint folk kommer sent, eller hur var det? (sist?)

Igår jobbade jag ju som sagt på E&W och det var superskoj (som vanligt) På lördag är det Victoriadagen vilket innebär att det kommer vara fullt upp i butiken och med en man kort tar vi in min fina svägerska Miwa för att gästspela lite ;) Superkul och hon kan ju redan kassan och att sälja kläder! Kommer gå finfint!
Hoppas ni kikar förbi?

Har lite svårt för vad jag ska skriva om nu om dagarna.. Innan var det ju bara jag och mina känslor men när jag nu träffat Emil känner jag att jag inte kan dela med mig lika mycket av hur jag känner.. Folk kan lätt börja analysera (fråga mig, jag vet) saker och tro en massa. Jag vill ju inte att andra ska få veta saker jag går runt och tänker på innan my darling gör det. Sen vet jag ju att eftersom jag skriver saker här i bloggen så får folk reda på det (nähä??;) och då borde jag väl kanske inte skriva om sådant jag inte vill att Emil eller andra ska få veta. Nej, så är det ju självklart inte! Det gör jag inte heller. Men säg att jag har en av mina "dåliga dagar" och skriver ett sådant inlägg och Emil får reda på det från annat håll, att jag skrivit massa deppgrejer på nätet.. Kan bli konstigt fast än det inte har med honom att göra.. Hajjar ni? Vissa saker vill jag inte prata om men behöver skriva av mig..
Eller så skriver jag deppgrejer och ni läsare antar att det har med kärlekslivet att göra typ? Äsch, nu analyserar jag ju igen! Haha!!
Bara för att jag har en blogg har jag ju inte rätten att blotta andra. Känner att jag kanske redan, under dessa få månader av bloggande, har gjort det för mycket vid att lägga ut vissa bilder och nämna en del vid namn.
Ska tänka mig för vad det gäller det framöver helt enkelt!
Puss och kram

Inga kommentarer: