fredag 31 augusti 2012

Höstmys ju

Sista dagen av augusti år 2012.. Imån är det alltså redan september, alltså höst :) Idag inveg (öländska?) jag min nya stickade, vinröda tröja och jag älskar den! Höstkläder är så kul och mysigt! Ulliga koftor, gosiga tjocktröjor, varma jackor, strumpbyxor, raggsockor, halsdukar, tända ljus och brasor, en kopp kvällste eller ett mustigt glas rött och ost. Det är livet!
Just nu, idag, känner jag hopp om livet igen! (hoppas det varar..) Jag har sagt upp min lägenhet i stan (tips till dig som vill bo centralt och billigt) och kommer bo ute i Köpingsvik i Den lilla Gula tills jag hittar något nytt. Så jag ser mig själv nerburrad i soffan med en bra film, massa tända ljus, mina flickor nära intill och en flaska rött i höst, i Den lilla Gula, där det händer ;) Låter rätt gött faktiskt!
I december vet jag alltså vad jag har att göra, tömma och städa ur en lägenhet.

Idag kommer jag sluta tidigare på jobbet när det dök upp lite annat spännande och eftersom  jag har världens bästa chefer så var det inga som helst problem, dom vill mitt bästa :)


Ser lite gravid ut, tänk om jag ändå vore det :)

Inga kommentarer: