fredag 24 augusti 2012

Kliar i fingrarna

Så var det fredag och löning! Dubbel lön för min del, gött! Blir ju lite shoppingsugen såklart ;) Får se om det blir något fint senare, ska nämligen med pappa och Ida in till Kalmar vid tvåtiden :) Jag vet iaf att jag ska in till telenor och köpa mig ett armband till min iPhone som jag kan ha när jag springer. Fick ett erbjudande för länge sen med bra pris, hoppas det fortfarande gäller.. I övrigt kommer vi ha halvbrådis tyvärr men jag kommer säkert hinna köpa något annat skoj om jag känner mig själv rätt ;) Lite bebiskläder om inte annat!


Work out!
Som ni ser har jag även denna morgon hunnit med ett träningspass med Manex på gymmet. Nästa gång ska jag be honom fota mig så ni inte tror att jag bara står där i en timma och agerar fotograf och pillar navel ;)
Idag körde vi bröst, axlar, nacke och skuldror typ :) Skönt men jag blev inte lika svett som jag blev igår men det gav ändå mycket. Skönt att ha träningen gjord för i helgen kommer det inte hinnas med. Ska nämligen hjälpa de nyblivna päronen att flytta/packa/bära/städa hela helgen har jag tänkt!

Inga kommentarer: