onsdag 26 september 2012

Chokladtårta får det bli!

Denna dag tog slut den med och fort gick det!
Lugnt på jobbet så jag storstädade mitt skrivbord, kände att det vore på sin plats nu när jag snart lämnar över till Lisa igen. Städade av resten av kontoret oxå när jag ändå höll på!
Två dagar kvar och imån ska jag beställa tårta har jag tänkt mig. Får bli Köpingsviks Konditoris goda chokladtårta, den är så förbannat god!! Går det inte att ordna blir det en Mytårta :) Smask!

Efter jobbet åkte jag och handlade lite på Ica och fick sen middag hos syster. Där var även bror med familj och det hela slutade med att jag hade disco i köket med Manne, Silje och Algot :) Vi dansade självklart till Gangnam style!
Bästa partylåten just nu, lätt!

Var hemma lagom till Bonde söker fru så samtidigt som jag kollade det, hängde jag in mina nya kläder i garderoben. Fick nämligen ett jättepaket från HM idag med massa höstigt och självklart lite presenter. Hasse fick bodys medans hans päron fick ljusrosa gästhanddukar med ugglor på :) Hoo Loves You ;) Lilla Malte ska oxå få sig två bodys fast det vet han inte än ;)
Sen har jag en hemlig present på gång, tror den blir klar imån.. Hoppas!!

Nu har jag krupit ner i min nybäddade säng (bäddsoffan) som är så rosa och fin nu med de nya sängkläderna som oxå dom kom i paketet!
Nyduschad och trött önskar jag er nu en god natts sömn :)
Förresten så har jag inte ont i munnen just nu!

Inga kommentarer: