fredag 28 september 2012

Gårdagens hantverk, mat, öl och bråk..

Gårdagen bara flöt förbi, vips så var den slut!
Jobbade till 17 som vanligt, åkte sen hemåt för att hämta flickorna sen begav jag mig ner till Feffes lagerlokal nere vid Mejeriviken. Där kommer dom från och med idag ha hantverkare som säljer sina saker (bla mamma!!), lite matservering, öl och ikväll blir dj och på lördag liveband.
På lördag spelar inga mindre än Hildebirds!! Komsi komsi!!
Iaf, efter att jag gjort en snabbvisit nere vid Feffes så hälsade jag och papsen på lite hemma hos bror <3 Fick smaka en supergod lchf-fläskpannkaka som Miwa gjort, smask!

Kvällen bjöd på några öl med Almis på Harrys, Sandra jobbade så jag kunde ge henne hennes mkt försenade födelsedagspresent/iloveupresent. Den hemliga presenten var ju nämligen till henne!
Ett örngott med assöta ugglor på och texten Best Friends, så hon inte glömmer mig om hon flyttar.. Sen Victoria Secrets Body Mist "Love Spell" som jag själv använder flitigt för den är så fuckin god! Sandra har tjatat om hur gärna hon vill ha en sån så jag klickade hem en från Beauty Planet i förrgår innan kl 15 och hade beställningen i brevlådan igår, galet!!
Lite te och en kvällsmacka senare hemma hos far sen kröp jag ner i lillasysters supermjuka säng (tack för lånet Moa) och somnade.
Efter en kort stund vakande jag av att det bråkades utanför.. Å vilka stod där ute såklart!? Jo John och Evelyn, alltså dom två som slår sönder bilar, rutor och sist nu tände på höbalarna utanför Nya Condis.. Där var även en ordningsvakt och en som jag vet bor granne med John. Jag stod i fönstret och bevakade det hela en lång stund och trodde att snart kommer väl polisen..men icke?
Varför får dom gå runt hur som helst? Kan man inte ta in dom?? Dom är ju en fara för allmänheten med tanke på att dom tuttar på överallt och rätt som det är kan dom "flippa" pga snedtändning av droger..
Usch! Jag tycker det är obehagligt iaf.

Idag jobbar jag sista dagen på Svensk Fastighetsförmedling och det känns både sorgligt och spännande..
Hoppas inte jag blir blödig vid trefikat.. Risken är rätt stor.. Vi kommer säkert prata om tiden som varit och som vanligt kommer mina underbara chefer säga massa för gulliga saker, sen kommer det vara två supergoa bebisar med och jag har precis fått mens... I´m doomed... Suck..
Tur jag har med sminkväskan så jag kan måla dit nyllet igen innan jag jobbar kvällen hos E&W.. ;)

Senare ska ni få massa fina bilder på mammas tomtar och lite annat!
Tjao!

Inga kommentarer: