måndag 24 september 2012

Konstant som i en dimma

Alltså det är helt sjukt detta. Undrar om det är för att jag inte brukar äta värktabletter eller vad det är?
Jag är konstant snurrig och känner mig lite hög typ..eller hur det nu känns..? Igår blev det en spontantrip med mamma till Kalmar och inne på Stadium trodde jag att jag skulle svimma av yrseln.
Jag gnäller mkt över min värk i munnen, jag vet.. men det är asjobbigt! Nu har det gått över till att det värker i käken upp till kindbenet och jag får spänningshuvudvärk.. Kollar jag i munnen ser det lite infekterat ut nästan men jag antar att det är en del av läkningen att det blir rött å dant..? Svullnaden har iaf lugnat sig.
Känner mig lite halvgrinig hela tiden och är lättirriterad (mer än vanligt då)
Ska ju snart sätta mig i bilen in till Kalmar för röntgen av armbågen, känns väl sådär när blicken inte är riktigt vaken och reaktionsförmågan si sådär.
Hm..

Överlever jag detta ;) så ska jag senare i eftermiddag träffa lilla Malte och kusinen vilket jag ser mkt fram emot! Länge sedan vi sågs och det är ju galet! Har köpt ett par gosiga tumvantar till pojken så han slipper frysa om fingrarna nu när hösten är här. Skulle kunna handla upp hela min lön på kläder till alla dessa underbara barn jag har runt omkring mig! Tror jag har shoppaklädertillallasötabarn-mani eller nåt? Det är ju så roligt!!!
Ikväll sen ska jag sova hemma hos Sandra i lägenheten, flickorna oxå såklart!
Då ska Sandra få klia mig på ryggen igen :) så det så!

Inga kommentarer: