torsdag 25 oktober 2012

Hemma at last

Lång dag indeed

* 7.30-9.00 gymmet
* 9.30-11.00 hos fam. Thoor (-o?)
Åkte till Hemköp och hämtade candy :)
* 12-13 hemma hos bror för kaffe
Hem och hämta flickorna plus klädsäckar och sen ut till Lundegård!
Sorterade lite leksaker, säckar med kläder och bar in/gömde godiset ;)
Vi ska förhoppningsvis dela upp/göra 250 godispåsar i helgen!!
Kanske delas dom ut under söndagen..? :)

Kvällen idag var sedan rätt lugn.
Jag, Sabrina och vår vän delade ut kläder och grejade i några timmar.
Idag hann vi inte så många men familjerna vi hade var så otroligt ödmjuka att en ville ge dom all tid i världen <3
När syster var tvungen att åka tänkte vi två som var kvar att vi skulle ta en kaffepaus borta där dom bor.
Det slutade med att jag fick middag, någon supergod arabisk gryta med ris och efter det kaffe.
Himla mysigt! Den familjen är så otroligt fantastisk!!!

Imån är oxå fullspäckad som det ser ut nu iaf..
Ska hinna med att hämta papper hos "min familj" för att sedan fixa kopior åt dom, ska åka runt till företagen jag bett om "sponsring" och se vad dom skrapat fram, jag ska hämta kläder vid Köpingsviks skola och säkert på fler platser..? Brukar bli det ;)
Lämna av allt vid Lundegård och sen försöka hinna med så många familjer som möjligt! Ska ju bli svinkallt imån!! :(
Just det! Ev hinna träna med farsgubben kl 14 oxå men får se om jag hoppar det kanske, beror på..?

Så, kanske ska sova då!
Lite bilder :)

Inga kommentarer: