onsdag 28 november 2012

Dagstur till O-hamn

Hur var denna dag då?
Bra tycker jag!
Var i Oskarshamn med jobbet hela dagen. Först ett möte rörande renovering av en fastighet, sen blev det lunch och sist fix i lokalen vi har ledig. Jag skulle få upp helvetespapper i fönstren med text som säger "ledig lokal" osv på..
Först börja med att skriva fel när jag nästan skrivit klart.. Sen äntligen försöka få upp jävelskapet men utan sax är var det svårt att anpassa storleken.. Sen hade jag tydligen köpt en asbra tejp som konstant fastnade på mig, pappret (på fel ställe såklart) eller klistrade ihop sig själv..!!
Lägg till att fönstret var över två meter och pappret stort och otympligt..
Sen mitt tålamod på det.. ;)
Imån blir det Västervik hela dagen!
Besiktning och kontraktskrivning!
Ska bli intressant och lärorikt. Det är ju ändå en av alla uppgifter jag har och kommer göra på jobbet :)

Det blev en lång dag men jag hann med att träna i drygt 40 min på gymmet ändå, skönt! Kondition och mage blev det trots värken från gårdagens pass.. ;)

Har fortsatt klappinslagningen ikväll och måste innan lördag köpa 5st till Silje och 6st till Algot, sen har dom 24st var!


Inga kommentarer: