torsdag 29 november 2012

Days of my life

Kom hem för en stund sen, var inte tillbaka i Kalmar förrän efter 18.
Allt tar alltid längre tid än en räknat med.
Vi åkte från Kalmar strax innan 10, första mötet var bokat kl 12. Då var det dags för avflyttningsbesiktning i Piperskärr. Jag fick kolla runt och föra protokoll vilket såklart gick bra, inte så värst komplicerat ;)
Träffade några av Daniels byggare vilket var trevligt! Måste ju lära känna mina arbetskollegor :)
Fixade några skåp i trapphusen innan vi åkte vidare till nästa möte som tog plats i centrala Västervik. Där har vi nämligen en jättefin lokal som är iordningställd till caféverksamhet och som vi idag skrev hyreskontrakt på.
Jag tycker Västervik verkar himla trevligt och ser fram emot sommaren när jag kan se det i all sin glans :)
Sommarstad!!

Nu ska jag äta ostkaka!


Inga kommentarer: