fredag 21 december 2012

TGIF and Christmas!

God morgon denna ljuvliga "FredaginnanlördageninnansöndagenförejulaftonochvärldengickinteunderDagen!"
Vaknade mer pepp än någonsin denna morgon. Studsade ur sängen (där ljög jag, men nästan..gungade mig ur sängen iaf) och kände att Gött, detta blir en bra dag och snart långledig!
Börjar extra tidigt idag som sagt men får se om jag ändå kompar någon timma för att hinna det sista julstöket här i Kalmar, får se vad min kära boss tycker om det.
Hoppas det går bra för det vore himla skönt att slippa stressa ihjäl sig.
Nu när jag är här inne nästan varje dag blir det ju så att jag får springa ärenden åt öviga i min familj, kolla på något dom tänkt köpa osv. Men det är inga problem, gör jag så gärna :)

Idag är dagen..
Idag ska jag göra det.
Idag ska jag klicka bort mig från fb.

Hur ska det gå..???

Den som lever får se ;)

Glöm nu inte att börja följa min blogg på annat vis för annars kommer ni missa allt underbart och inspirerande jag gör varje dag och det vill ni väl inte hoppas jag!? ;)
Jag kan vara rätt tråkig och dötrist, tråkig och alldeles, alldeles UNDERBAR! Visst? :)

Inga kommentarer: