torsdag 17 januari 2013

Lyxig helg

Denna dag har jag haft fullt upp sedan jag steg upp!
Innan jobb ett kort läkarbesök sen full rulle heeela långa dagen på jobbet.. Massa nytt att lära, telefon som ringer i ett och en hjärna som går på högvarv..
Efter jobbet hämta flickorna, hem till farsgubben och käka för att sen ta med gubben ut på kvällspromenad.

Nu längtar jag bara efter helgen och allt trevligt jag ska göra.
Imån middag hos Thoors, lördag träning och badhus som vanligt och söndag blir det ansiktsbehandling hos Silja.
Behöver ny behandling av ansiktet nu känner jag men det är synd att jag alltid lyckad tajma det precis efter mens..
Då har jag ju alltid fått extra kvisslor och då blir inte ansiktet så bra som det annars hade blivit..
Eftersom jag verkligen märker stor skillnad efter hennes behandlingar så tänker jag på hur extra fint resultatet säkert skulle varit, någon dag efter, om jag valt en bättre dag..
Måste tajma bättre nästa gång!
Har nu gått tre gånger hos henne och huden har verkligen blivit "lugnare" och fått mer lyster.
Absolut inte felfri, långt ifrån, men mkt mkt bättre!
Produkterna jag använder hemma känns super och jag använder dom tillsammans med mina favoriter från Forever!

Mmmm... Längtar!

Fick förresten en flaska vin på gymmet igår!? Som tack för att jag hittade en kvarglömd väska för en tid sedan :)
Ägaren till väskan hade blivit så lättad :) Himla trevlig gest!



Inga kommentarer: