onsdag 16 januari 2013

Skynda dig fredag!

Ser så mycket fram emot fredag och födelsedagsmiddag hos familjen Thoor!
Jag fick ju som sagt en kokbok av dom i födelsedagspresent och en önskan om att jag skulle välja ett recept från den, dom handlar och betalar ingredienser och sen lagar jag och Anna maten tillsammans.
Himla bra och genomtänkt av dom!
Jag som typ aldrig lagar mat och har komplex inför det plus att hur kul är det att ställa sig och laga mat till sig själv ute i Den lilla Gula?? Nu blir det ju riktigt trevligt!
När jag bodde i min lägenhet lagade jag självklart mat till mig själv men ofta blev jag hembjuden till mamma, pappa eller syskon. Tror det var för att jag inte skulle känna mig så ensam, dom tog hand om mig helt enkelt ;)
Med mitt förflutna förstår jag dom..

Nu sitter jag här och börjar få världens mensvärk vilket är lite jobbigt eftersom jag planerat in hårdträning denna afton...hm...
Men med något piller eller två så ska det nog gå!

Inga kommentarer: