onsdag 30 januari 2013

Slåss du va!?!!

Visst! Bara dunka på du, visst!
Jag tål det!!

I morgon ska jag byta bil med mor min för jag vill ha en mer bensinsnål och en med gps. Jag ska nämligen, på egen hand och för första gången, hitta till våra fastigheter i Mönsterås, Oskarshamn och i Västervik.
Pga detta byte så skulle jag och mamma kolla hur gps-en fungerade.
Det gick väl så där...
Nu tänker ni säkert att hallå hur korkade är ni egentligen??
Och jag förstår er för hur svårt kan det va lixom?
Fast den krånglade verkligen och gjorde inte alls som vi ville!!
Jag som redan var lite grinig, hungrig och trött efter en lång dag på jobbet tappade fort mitt, annars så låååånga, tålamod ;)
Hehe..
Jag blev grinig och lät det gå ut över min fina mamma som bara ville hjälpa mig.. Hon var så himla lugn mot vad hon brukar va/bli i sådana situationer??
Konstigt tyckte jag..?
Fast det var ju för att hon i sitt stilla sinne planerade en ondskefull hämnd..
Jovisst söddö..
Hon skulle inom kort dunka bagageluckan i huvudet på sin dotter, visst minsann..

Aj..

Så nu tröstar jag mig med massa choklad för det får en när en precis blivit slagen..


Inga kommentarer: