söndag 13 januari 2013

Sunday

Jahopp.. Söndag och läggdags..
Sover över hemma hos kusinerna Johansson i natt! Har precis sett skräckis, Tall Man, och den var bättre än väntat!?
Trodde den skulle va helkass men den hade en twist (tvist?) så den var bara ganska kass.
Sen att jag inte var rädd en enda gång ger den ett sämre betyg fast sen är jag ju rätt hård oxå ;)
Jaja..

Tränade idag! Sprang 5km ungefär bara sen fick det räcka. Fick ju ändå i mig nästan en flaska vin igår så jag kände inte för att slita ut min gamla kropp totalt ;)

Har även haft bebisgosmys hos Thoors idag! Vi bokade in fredag för min middag jag fick i födelsedagspresent!
Det blir knaprig grön currykyckling med massa smask ala Jamie!
Och någon smaskig dessert såklart!
Men den karamellen ska jag suga på ett tag till ;)

Puss och god natt!


Inga kommentarer: