måndag 22 april 2013

Av att..?

Har ingen direkt inspiration till att skriva känner jag.. Så det blir nog rätt ointressant..
Det har inte hänt något speciellt så jag har inget kul att berätta mer än Osloresan men den orkar jag inte utsätta mitt lilla pekfinger för just nu.. Har ju ingen dator som sagt.. Sen vet jag inte mer vad jag ska säga om den egentligen mer än att den var superlyckad och att Justin älskar mig? Så..

Idag har varit en bra måndag :)
Morgonpromenad med svägerska och hundar, fix i tvättstugan, matlagning, kvällsjogg med syster och nu se ManU ta hem guldet!!
Bra dag rakt igenom alltså!

Om ni hörde rätt?
Jajamen, jag lagade idag middagen!
Hör å häpna!
Inte ofta det sker men idag fick jag ett infall å tänkte att va fasiken, kanske skulle jag dra mitt strå till stacken här hemma idag? ;) Haha!
Nä men jag lagar aldrig mat i stort sett, har aldrig haft intresse för det, är lik min kära far på den punkten.
Innan gjorde jag det när jag bodde nere i stan men slängde oftast bara ihop nåt, det var inte så noga när det ändå bara var till mig..
Blir sedan länge som oftast hembjuden till någon familjemedlem, som den ensamma varelse jag är eller så har jag ju mor min några meter från Den lilla Gula.
Dom tar hand om mig ;)
Äsch!
Idag gjorde jag iaf en supergod Tacogratäng enligt LCHF eftersom mor och Feffe ska käka någorlunda efter det ett tag nu. Himla gott med en stor härlig sallad till!
Och det var ju rätt trevligt att få laga maten så det får nog bli fler ggr!
Kan jag gott göra nu när jag är lite ledig och både mor och Feffe jobbar hela dagarna :)





Inga kommentarer: