fredag 31 maj 2013

She rule the world, inget snack!

Helt Crazy in Love i Beyonce efter den helt fantastiska konserten hon bjöd på i Globen i onsdags kväll!!
Once in al life time lixom, helt galet!

Allt satt, allt var fantastiskt bra och häftigt! Hon var grym!
Punktlig, prick kl 21 körde hon igång och det med en jävla show och smäll! Här sparar en inte på krutet!
Run the World var startlåten (klicka)
Filmade lite under konserten men har inte fått över dom på datorn än så det får vänta :)

Hela konserten var så fängslande och det var inte en tråkig stund eller väntan på någonting.
Allt rullade på.
Ljuset var så häftigt och välgjort, filmerna mellan klädbytena var helt fantastiskt bra, roliga, känslosamma och coola. Hon hade tänkt på allt, för ja, jag tror att hon har ett finger med i precis allt som händer på scen och bakom. Precis som MJ alltid hade och som jag hoppas och utgår ifrån att de flesta stora stjärnorna har.
Koreografierna, musikerna, dansarna, ljuseffekterna, publiken, sångarna och Beyonce..
Allt och alla var bäst helt enkelt!

Jag skrek av lycka, fällde tårar både av glädje (rent lyckorus i hela kroppen) och för att jag var rörd, jag dansade och hoppade :)
En riktigt powerful kvinna den där Beyonce alltså. Säger hon sitt så sitter du ;)
Sen var hon så himla ödmjuk och fin samtidigt som hon var extremt proffsig.
Hon arbetar ju mycket för kvinnors rättigheter till ett tryggt liv, skolgång osv. Hon visade en kortfilm där hon pratar om just det ämnet och vi fick se bilder från hennes liv, vad hon gjort och gör, hennes dotter och möten med bland annat Obama osv. Hon berättar hur tacksam hon är för allt hon har, (ja det typiska amerikanska snacket om gud hit och dit men det var fint ändå) och hur viktigt det är för henne att få, som hon sa- Leave a mark. Lyssna på Denna otroligt fina låt

Riktigt coolt, riktigt coolt..
Låter säkert löjligt när jag säger hur tagen jag blev när det sjönk in att jag faktiskt bara stod några meter ifrån  en av världens största artister.. Trodde inte jag skulle känna så för visst är hon precis som vi andra bara en människa egentligen..
Eller..nä..

Hon är tamejfan THE ONE AND ONLY BEYONCE WHO RULE THE WORLD!!












Inga kommentarer: