tisdag 22 april 2014

Toppendag med massa skryt!

Dagen började med den bästa starten, att få vakna bredvid Rikard <3 
Jag är så glad när jag är med den mannen.. Han gör mig hel

Sen fortsatte dagen helt super!
Fick nog världens finaste komplimang av en fin vän då hen berömde mitt sätt att vara, hur jag lär ut saker, har en förmåga att peppa andra och få dom att känna sig trygga.
Hen sa- Man kan lägga sitt liv i dina händer!
Nu menade hen inte så ordagrant såklart men från det vi pratade om förstod jag hur bra hen tycker jag är på det jag gör, det jag jobbar med och den jag är :)
Det värmde oerhört och jag sträckte på mig. Tack snälla fina du <3

Började sen jobba kl 12 och tog direkt tag i handling och växling av pengar. 
Sen blev det en massa städ! Härligt när jag känner mig inspirerad att ta tag i uppgift efter uppgift och kunna bocka av massa på listan för veckan.
Först blev det gymmet som fick sig en omgång. Dammsög och skurade men gav mig sen även på att skrubba bort alla fula svarta märken på träbänken längs väggen och ställde iordning allt snyggt och ordentligt.
Nu är den så fin så fin! (ett tag..)

Sen började jag kalka av allt rostfritt ute i badet samt gav mig på lite ventilation i duschen. Kände mig riktig effektiv!
Har haft en lång "städperiod" sista tiden, fått massor gjort.
Allt från övervåning till golvbrunnar, fönster och kakel :) Kul är det och det känns så skönt att få hålla igång så mkt fysiskt på jobbet när träningen ligger lågt.
Jag blir ju dyngsur av svett var och varannan dag på jobbet ;)

Avslutade kvällen med att hålla två cirkelfys, första fullt medan pass nr 2 var sämre med folk pga sjukdomar o dyl. Blir nog snart bara ett pass igen, dock med fler deltagare igen. Vi kan ju flytta ut snart!
Har massa idéer! Ska bli kul!
Kvällens pass var bra som vanligt och dom verkade nöjda! 
Så sa dom i vilket fall ;)

Nu ska jag krypa ner och sluta dom blå. Har skrytit länge nog nu ;)

Puss å gonatt! 


Biff?

Inga kommentarer: