måndag 23 juni 2014

Bara en sak

Det skrivs väldigt sällan här numera men det är för att jag trivs med det mesta just nu :)
Känns lite tråkigt att behöva trötta ut er med ett ständigt berättande om hur bra allting är menar jag, eller?

Det allt i mitt liv cirkulerar runt just nu heter Rikard Johansson.. Han är ständigt i mina tankar <3
Tror ärlig talat inte det går 1 timma utan att jag ägnar honom minst en tanke.
Jag saknar honom så fort vi inte är tillsammans trots att vi umgås mkt och ofta. 
Jag tröttnar aldrig på att vara med den mannen fast jag tror att han tycker det är lite skönt med egentid ibland så klängig som jag är ;) 
Jag känner mig alltid lite tom när han inte är med men det är väl så det ska vara när en hittat rätt I guess :)

Han är det finaste jag vet och jag är lycklig 

 
Det var allt från mej, hej!

Inga kommentarer: