söndag 1 juni 2014

Ledsen var länge sen..

Tänkte att jag skulle försöka sluta tänka på det och att jag iaf inte skulle skriva om det men det går inte..
Av erfarenhet vet jag att jag oftast mår bättre efter att jag pratat av mig med vänner eller här på bloggen så det får bli så även nu.
Jag kommer inte berätta vad det rör sig om utan bara lätta på mina känslor och tankar.

Jag är ledsen idag.
Besviken idag och förundrad idag.
Egentligen blev jag det redan för några dagar sedan men blev idag påmind om det och har inte kunnat släppa det..
Har inte kunnat släppa det för att dom inblandade betyder så mkt för mig..
Känner mig lite dum faktiskt?
Lite som att allt jag gjort inte längre är uppskattat, att jag inte längre är delaktig?
Jag vet att det inte är så och att dom förmodligen inte är medvetna om hur ledsen dom gjort mig..
Men ni som känner mig vet hur starkt en del saker påverkar mig och när det kommer till personer jag bryr mig om gör det extra ont och tankarna börjar snurra..
Jag förstorar nog upp det hela pga min pms oxå men som ni vet, mina känslor är äkta för mig.
Det känns säkert bättre redan imån

Nu vill jag bara kramas med Rikard, då är  allt annat som bortblåst.
Han är det bästa jag vet 

Inga kommentarer: