söndag 18 mars 2012

Molniga söndag

Hallajs! Blev även denna morgon väckt alldeles för tidigt av lilla InkaPinka som ville ha frukost men lyckades somna om en stund ändå. Efter en kort promenix hade jag hamnat hemma hos syster på en kaffe och lite äggröra :) Eftermiddagen har jag spenderat ute hos mamma med syskon plus familjer :) Jag klippte träd medan de andra såg ManUnited spöa skiten ur sina motståndare. Himla trevligt att klippa träd faktiskt, det trodde jag inte? Eftersom jag inte får träna får jag ta varje tillfälle i akt att göra "vardagsgöror" som ger lite fysisk aktivitet och träning!

Första trädet klart!

På nästa!




Mamma bakade sina absolut godaste bullar ever!!! Mulade i mig tre stycken och hade kunnat äta lika många till, minst! Tänk, här är man 28 år och har aldrig bakat egna bullar? Galet! Visst har jag bakat massor av annat smask, pajer, kärleksmums, kladdkakor, småkakor, ryttarkakor och annat men just bullar, kanel eller kardemumma, måste man ju bara kunna baka!! Ska ge mig på det någon dag bannemej!
Efter fikat fortsatte jag klippningen av träden en stund för att sen leka lite med finaste brorsonen!!
Flickorna var självklart med oxå!





2 kommentarer:

Sabrina sa...

Du glömde diska!

Emelie sa...

Hoppsan! Gjorde jag visst.. Ens