söndag 18 mars 2012

Middag, hår och sköna stilar

Fint avslut på en fin söndag!
Kom nyss hem från papi där fina Moa bjöd på middag. Kyckling i form ala Moa, med quinoa (hur stavas det?) och en superfin sallad, till efterrätt bjöd hon på fruktsallad med vaniljcesella! Så nu sitter jag här mätt och nöjd, bloggar och lyssnar på Så ska det låta :) Pauline är med, jag vill vara henne.. Gudars vilken vacker kvinna och vilken röst!!
Fast jag skulle kunna ta Molly Sandéns hår oxå, skulle inte göra något ;)
Den här balsammetoden verkar inte riktigt vilja samarbeta med mitt hår.. Jag har ändå hållit på med detta ett bra tag nu men mitt hår är helt fucked up! Bara precis efter nyttvättat och ev. fönat så känns håret helt ok och håller sig så nästan hela dagen men sen räcker det att jag sovit en natt på det och det är som otvättat, supersprayat och skitigt hår typ? Jag kan verkligen ge "a bad hair day" ett ansikte dessa mornar. Sen är saken den att det inte heller spelar någon roll om jag blöter det och försöker kamma till det eller tom. föna det igen. Det enda som hjälper är att tvätta det igen vilket jag inte gör utan ser ist ut som trash i huvudet. Vill inte tvätta det för ofta när det sliter så.
Vilket I-landsproblem jag vet men ändock så störande!
Funderar på att gå till frissan och färga av det så det blir lite halvbrunt, rött, blondaktigt så jag kan komma undan lättare med "skitigt" hår. Med så här mörkt och extremt tunt hår så är det svårt.
Tips någon?
Bjuder på kvällens ljuvliga middag!



Sookie hade så skön stil ikväll, uttråkad å dan ;)

Inga kommentarer: