tisdag 20 mars 2012

I like it!

Jag skulle egentligen inte sitta här nu utan vara ute på gåing med lilla Sookie och vänner men känner mig inte bra. Nacken som spökar igen, känns som att den domnar av lite och jag får huvudvärk.. Om någon skulle lyfta mig i huvudet så nacken kunde dras ut lite kanske? Usch.

Annars har dagen varit bra, massor att göra på SF och det är så roligt! Fixat med kommande annons idag och den blev nog rätt bra tror jag :)
Kommer att hjälpa till 4-10 maj på Esters och Williams (bli fan på facebook), var där idag och pratade med Bodil. Hon kan behöva lite semester innan allt drar igång ordentligt (vet av erfarenhet att vila behövs emellanåt)
Då blir det jag och fina Nina som kommer jobba ihop, himla skoj! Hon är himla gullig och superduktig!
Jag känner hur det kliar i fingrarna när jag är i butiken, vill bara börja hänga om (visst är det redan jättefint) för det är så roligt!! Känner att jag är full av inspiration och kreativitet!
Just nu är ekonomin tajt som attan så allt extrajobb är välkommet! Har runt 9 tusen i räkningar denna månad!! Vad hände lixom???? Visst så mkt brukar det inte vara men surt är det.
Har iaf som sagt bokat in lite dagar hos Bodil men även på Gamla Televerket där jag extraknäckte lite i slutet av förra sommaren och hösten.

Vet inte om jag sa det sist men jag ser verkligen fram emot sommaren, mer än någonsin!
Jag känner att jag vill göra så mycket mys! Exakt vad vet jag inte, egentligen inget speciellt utan mest bara somriga saker som att njuta, träna, bada och jobba röven av mig! Som det känns nu tror jag inte att jag kommer att gå ut på fest igen på väldigt länge och jag kan se mig själv utan det i sommar faktiskt, himla skönt.
Jag vill åka på picknick, mysa med mina flickor, äta god mat, spela kubb, morgonbada och nattbada, kvällsgrilla vid Äleklinta, ta superlånga cykelrundor med hundarna i cykelkorgen, fika och shoppa!
Härligt!
Bara för det bjuder jag på en kanin jag åt till 3-fikat idag! Söt va?


Inga kommentarer: