onsdag 21 mars 2012

Värme och pepp!

Ljuvliga morgon! Hoppade ur sängen redan 6.30 idag, solen sken ute och morgonpromenaden var underbar! Det är så varmt ute!! Tog två härliga bilder ni ser nedan :) Som ni ser artar det sig på bygget av Slottsskolan, himla fint och fräscht tycker jag allt att det blir :) Tänk när man gick där och fjantade sig, var ihop med Mats, skolans snygging, kallade Torgil för Torga och tjuvrökte i skogen. Haha!
Härliga tider!

Nu sitter jag här och äter frukost, datanördar och försöker sminka mig samtidigt..inte det lättaste.
Vid 8.30 ska jag hjälpa till att hänga om lite på E&W nämligen. Ibland kan det behövas att någon som inte går där jämt kommer med förslag och hjälp när det har "låst sig" som det så lätt gör ibland.
Kul ska det bli!
Nu måste jag skynda!! Tjarå!



Inga kommentarer: