måndag 16 april 2012

Dagens hemlis...eller?

Äntligen duschat efter träningen som idag inte var lika lyckad som den brukar vara.. Jag kände mig lite hängig innan, som om jag skulle bli sjuk eller nåt. Halvt illamående, lite huvudvärk och matt i kroppen. Kanske något som går? Segt var det iaf, hade ingen som helst kraft i slagen heller.. :( Gnäll, gnäll och gnäll.. Känner att jag blivit den där gnälliga typen och det gillar jag verkligen inte! Skäms!!
Vi hade iaf roligt som vanligt! Gänget där nere på boxningen är så härliga, positiva och schyssta! Fan va jag trivs där!
Dagen annars har idag varit bra, jobbat och slitigt ;) Två dagar framåt nu kommer jag vara ensam på jobbet när Kjell och Kristian ska resa bort, någon kurs eller nåt i görningen? Hur ska jag få timmarna att gå undrar jag när dem inte är där och lägger jobb på mitt bord..hm.. Får hoppas att det ringer mycket för annars kan det blir segt. Det är ju fortfarande ganska lugnt på husfronten och jag behöver fortfarande hjälp med en del saker så jag jobbar ju inte ihjäl mig hela dagarna precis. Visst är jag även självständig och driven men det finns så mycket som jag inte kan göra, utan som endast mäklarna kan göra..
Men vi går mot ljusare tider! Snart har vi fullt upp hela veckorna!

Har ev lite på gång inför sommaren som jag är glad för! Fast det tar vi en annan dag.. ;)

Inga kommentarer: