onsdag 11 april 2012

En rak höger ;)

Helt mör och galet nöjd över min insats på boxningen idag! Jag brukar ju inte vara med på onsdagarna utan bara måndagar och fredagar men eftersom det inte var någon boxning i måndags hängde jag på idag istället. Superkul träning! Vi körde stationsträning och det var verkligen jobbigt men gud så skönt!! Sen som vanligt övade vi slag och jag fick köra lite med Andreas vilket var kul :) Glömde jag säga ASJOBBIGT? Haha! Näe men det kändes bra att få öva lite med honom så han kan se vad jag gör fel/rätt och kan ge mig instruktioner. Kommer nog fortsätta gå på onsdagar, känns som att de kör lite extra tuff träning då ;)
Så får det bli! Måndag, onsdag och fredag blir det till att slåss och svettas. Gymmet får bli torsdagar och helger, vissa tisdagar när vädret inte lockar till gåing med Sookie.
Vore kul om fler vågade testa på boxningen, skitbra träning och vi är en blandad grupp så man behöver verkligen inte ha prestationsångest. Vi är alltifrån fjortistjejer, vuxna män, unga killar, morsor (Ida ;) och lilla jag. En helskön och positiv grupp :)
Kom och testa!
Checka Deras hemsida

Inga kommentarer: